måndag 9 juni 2014

Lite ditt och datt

Insåg just att jag inte gjort ett endaste litet inlägg sedan augusti i fjol :)

Nu är ju inte detta en "vanlig" blogg där jag skriver om mina vardagliga ting i största allmänhet, utan just en blogg om mitt husrenoverande....

Sedan det blev barmark så har det ändå hänt ett och annat...både smått och stort...

Ingången samt en uteplats har stenbelagts....
Samt en NY FIN DÖRR =)

Ny trapp ner till garageuppfarten samt ett nytt L-stöd,
då den gamla muren hade säckat ihop helt och hållet!

Nytt tak över den nya ytterdörren

Har byggt ett insynsskydd runt uteplatsen då jag inte har någon
växtlighet eller annat som skyddar... ÄN =)

Och så här ser det ut på "insidan"
Ska även bygga ett likadant på andra sidan som
skyddar lite mer från andra hållet.

Och snart snart snart drar altanbygget igång!!! Jäklars vad jag längtar! =)

Soliga hälsningar från en morsa som gillar hammare och spik =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar