tisdag 3 juli 2012

...och 1 år senare....

Ja, alltså... Jag är väl inte den allra flitigaste bloggaren här på jorden! =)
Det är snart ett år sedan mitt senaste inlägg här! Det har sin förklaring.... Efter min intensiva period med att komma något sånär i ordning i mitt lilla hus så tog jag faktiskt slut! Helt och hållet! Jag tror ibland att jag är någon sorts stålkvinna som fixar vad som helst... Nu vet jag, att så inte är fallet! Det blev ett jobbigt läge där inget kändes roligt alls. Det är bara att ge sig själv tid att komma ikapp i kropp och själ!
Faktum är, att under året som gått har jag faktiskt inte gjort så mycket....

men... jag har installerat en braskamin som har värmt upp mitt lilla hus hela vintern! =)

Här kommer den lilla fina kaminen!




Installerad och klar
Premiärbrasan är tänd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar