lördag 16 april 2011

Lustiga huset...

Det går långt mellan blogginläggen nu för tiden, men det beror helt enkelt på att jobb och liv kommer i vägen... Hinner inte i samma takt som tidigare.
Idag har jag varit flitig om jag får lov att säga det själv...
Nu är SAMTLIGA dörrar på plats! Äntligen!!! De har stått lutade mot väggen i flera veckor, och jag kan skylla på tidsbrist hur mycket jag vill, men sanningen är att jag har varit rädd för dem... Med all rätt... jag hade RÄTT, de var FARLIGA!!! Jävla luringar är va de är, de där dörrarna!
Badrumsdörren tex... För hög...måste kapa... gjort det förut...inga problem... MEN... Upp o ner är skillnad!
När du ska gå på dass hemma hos mig så trycker du inte ner handtaget.... Du trycker UPP... bara så att du vet!

Ha ha ha... fy bubblan vad dålig jag är!!!

Jag har köpt en jättemysko grej! En skiva som ska ligga uppe på kommoden i badrummet.
Det är någon sorts frigolit. Denna har jag idag täckt med mosaik. Skitsnyggt!
På tisdag hoppas jag att rörmokaren kommer och hjälper mig koppla på handfatet. Äntligen äntligen ska jag snart få lägga ut bilder på mitt fina lilla badrum med dörr som man öppnar uppåt =)

Puss o kram på er & ha en trevlig helg!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar