måndag 21 mars 2011

Äntligen har golvet...

kommit på plats i hallen =)
Det gjorde gott kan jag säga. Och vilken skön känsla för första gången kunna spankulera omkring i sitt eget hus utan inneskor!
Man rekommenderas ju att vara 2 när man lägger golv - och ja, det underlättar massor.... Men jag är en... och det gick bra det med, men järnspikar vad jag har ont i min stackars kropp!!! Har nog haft många konstiga ställningar på den vid golvläggningen =) Men... det är det värt!


Läggningen precis påbörjad.
Klart!
Nu börjar det även likna något i vardagsrummet.


Under helgen har jag haft några "goa" vänner på besök... Och titta vad jag fick!
Ljuvliga ljuslyktor fick jag av min fina vän Marie!
Anna och Kaj visste verkligen vad jag behövde! TACK!!!
Det var allt för denna gång... Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar