torsdag 3 mars 2011

Gud ske pris!!!...

Toalettstolen har ÄNTLIGEN kommit! =) =) =)
Och snälla snälla rörmokar´n har lovat att komma och installera den på stört!
Jag är sååå tacksam!

Att toastolen kommit betyder inte på något vis att badrummet är klart.
Någon kommod har jag överhuvudtaget inte köpt än, och handfatet är restnoterat och kommer i slutet på mars.
Tålamod, tålamod, tålamod.....

Tada!!!! Toastol - toastol - toastol =)


Idag har jag 2 snickare hemma som hjälper mig att montera upp köket på väggarna.
Det har varit i väldans skruvande för mig på kvällarna för att få ihop alla delar, men det gick till slut.
Högskåpen rekommenderar jag ingen att skruva ihop själv! Jag försökte, vilket resulterade i ett sönderbrutet skåp =(  Som tur var gick det att laga med lite rejälare skruvar och trälim, men kära mamma med sambo fick komma och hjälpa mig att få ihop dessa stora schabrak och då gick det bättre.

"Bloopers" i köket är:...
1. Jag har mätt en vägg fel.... ingen överraskning där...var liksom väntat att något sådant skulle uppdagas. Resultat = Får plocka bort ett skåp som icke får plats. Resultat = Får inte spisen på mitten av murstocken.
2. Jag har tydligen inte köpt någon diskho??? Alltså, jag valde ut en... Jag har en på skissen... MEN det är ingen med i leveransen, och den finns heller inte med bland artikelnumren. MYSKO!

Köket börjar ta form =)
 Kram!

1 kommentar:

  1. Skönt att du äntligen har fått din toa, hoppas det löser sig smidigare med resten, ge inte upp för så himla SNYGGT!!! du kommer att få det ;) Kramar

    SvaraRadera