tisdag 1 mars 2011

Var f-n är min toalett???!!!

Nu börjar jag lacka ur på riktigt!!!!
Idag har jag ringt för 5:e gången och efterlyst min toalett... De hävdar fortfarande att den är skickad.
Kvinnan sitter och läser innantill i luren "och levereras senast måndag" ... Jaha... men det var igår! "Jag har inte fått någon toalett!" nästan skriker jag, för nu börjar mitt tålamod tryta!
"Ge mig ett spårningsnummer då´rå så kanske vi kan se var den befinner sig just nu" säger jag. Får ett, "den är i Bengtsfors" säger hon.... "Har varit där sedan den 18:e" Men det är ju för bövelen den felaktiga stolen det!!!
Jag behöver ju det NYA numret!!!! Hon återkommer om en stund säger hon... Ok, det är 2 timmar sedan. Funkar det som de andra gångerna de ska återkomma, så blir det inte alls =(

För er som undrar... Var gör hon sina behov? Så kan jag meddela att världens snällast Carina Welinder har lånat mig en nyckel till hårsalongen som bara ligger 2 hus nedanför mitt... DÄR! =)

I övrigt började jag skruva kök igår. 7 stommar hittills klara. Ska ringa och stämma av med snickaren idag, så att de förhoppningsvis kan komma och sätta upp alltsammans på torsdag eller fredag.

Kramelikram

1 kommentar:

  1. TUR att det finns så snälla grannar i såna krissituationer. Men det är väl rena faan att ingen kan tala om vart den är, den kan ju knappast bara försvinna!!

    SvaraRadera