onsdag 16 mars 2011

Deeet gååår lååååååångsamt....

just nu. Men det är ju faktiskt så att man som människa inte orkar köra på i 200 hur länge som helst. Sen är det ju vardag för mig igen med både jobb, jobb och träning, så jag tar det lite som det kommer för tillfället. Plockar lite här och där, och försöker få lite ordning på lösöret så att säga.
Men hittills har inget blivit så klart att jag vill lägga ut några bilder, men det kommer.

Jag längtar tills på lördag, för då tänker jag nämligen lägga in golvet i hallen. Då kan jag äntligen droppa användandet av skor inomhus. Jippi!

Ska bli gott när bodelen är klar och allt är uppackat, för jag blir verkligen tokig av allt letande efter varenda sak i lådor som står i källaren. Just nu tex, skulle jag bra gärna vilja hitta mitt strykjärn... men nej.... hittar´t inte!

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar