torsdag 31 mars 2011

Jag har lite att ta tag i.....

Bodelen är ju på det stora hela klar. Naturligtvis massor kvar att göra, men det är ändå funktionellt.
Det som däremot INTE är funktionellt, och som har fått stå åt sidan fram tills nu är KÄLLAREN.
Oh my God.... DÄR har jag ett hästjobb framför mig!
Lägger ut lite bilder här så att ni får se... Kanske ni kan tycka lite synd om mig i alla fall?....

Kattens avdelning

Det som tidigare fungerade som matkällare...
Det ska inte jag ha det till... Blir nog ett utrymme för ytterkläder och skor tror jag. Ser ni förresten spritflaskan? Det är en överbliven skvätt sedan mitt 40-års kalas!... för 2 1/2 år sen. Har vart med på 2 flyttar nu! Kanske skulle slå till och blanda sig en drink någon gång =)

Pannrummet

Tvättstugan..... HJÄLP!!!!

Förråd / Extra övernattningsrum / Vettefan

Garage
Då går jag ner i min källare ... tralla lala.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar