onsdag 26 januari 2011

Alla kommer...

på en gång!
Men det gör inget. Nu är det kul på riktigt OCH nervöst!
Idag har glasfolket kommit och satt in 3 av 6 nya fönster, elektrikern har kommit och påbörjat sitt arbete och rörmokaren har varit på plats och pluggat och stängt av diverse avlopp.
Imorgon kommer snickaren som ska plocka ner en del av en bärande vägg, samt påbörja jobbet i badrummet.
Så kl. 07.10 i morgon har jag en dejt med honom, och då får vi se om mina planer om badrummet håller och DÅ kan jag börja inhandla produkter som ska sitta därinne. Det ska bli så jäkla kul!!!
Jag vet att jag lovade i förra inlägget att jag nästa gång (dvs denna gång) skulle lägga upp lite bilder i nästa inlägg, men idag när kameran for upp ur väskan och jag skulle ta kort på "glasklas" så var batteriet slut i kameran! I morgon åker jag tillbaka med nyladdade batterier och tar kort på dem allihop! =)

I övrigt har jag idag återvänt till IKEA och beställt mitt kök efter diverse justeringar. Det tog ungefär samma tid idag som sist, dvs 3,5 tim. Jag tror att killen som hjälpte mig förra gången jag var där direkt ogillar mig =) för när han såg att jag var tillbaka, så sprang han all världens väg! Ja, ja... skit samma =) jag fick hjälp av 2 jätteduktiga tjejer istället och jag är "gôrnöjd" med all hjälp jag fick idag.
Jag var orolig över att jag och min grabb skulle behöva leva en tid utan kök, men vi klarar oss! 21 februari sker leverans om allt funkar som det ska =)

Tjingeling!

1 kommentar: