lördag 8 januari 2011

"Du ligger efter med bloggen mamma"

sa min dotter idag. Och jag kan inte göra annat än att hålla med! Det har hänt massor!!!
Alla lister är borta...
Väggar har plockats ner...
Köket är ett minne blott...
Toaletten ser ut som den varit utsatt för en terroristattack! (bild kommer i morgon)
1:a containern är fylld till max!...

På tal om container...
Man säger ju att "räkna med att allt blir dubbelt så dyrt mot du tror när du renoverar"
Redan vid containern förstod jag att talesättet stämmer!
För det första kunde jag inte för mitt liv tro att det kostade så mycket, men i runda slängar går det på dryga 4000:- att få hem, och få tömt en container.
För det andra... Vad är EN container?! NADA!!! Den är ju fylld på ett litet kick! Har redan fått beställa nr 2.

Jag lägger ut lite bilder från de senaste dagarna i morgon. Jag fantastiska problem med just BILDER....IN...PÅ...BLOGG här hemifrån. Fattar inte riktigt varför, för det går superlätt från andra platser.
Om någon har en lösning så tar jag tacksamt emot tips och råd.
Det har inte med datorn att göra iaf, för jag har försökt med 3 olika. Snarare med internetuppkopplingen.

Kram på er och önskar alla en härlig lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar