lördag 26 februari 2011

Idag är det flytt

Vilken jäkla dag jag hade igår!
Jag kraschade lite kan man säga... kände mig helt slut och kunde knappt röra varken armar eller ben riktigt. Det blev helt enkelt så att jag fick åka hem och sova några timmar mitt på dagen.
Efter det mådde jag bättre, men blev mig inte riktigt lik på hela dagen tyvärr.

Min käre bror Christian kom en sväng på kvällen och hjälpte mig med golven, så nu är det lagt i mitt sovrum och i Linus rum.... Såpass att man kan ställa in möblerna i alla fall.

Men hall och kök är fortfarande golvlöst...Ingen toalett, ingen dusch och inget kök - men idag går flyttlasset ... ändå =)

Bilder har det vart dåligt med...jag vet. Har helt enkelt inte hunnit, men de kommer! Promise!

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Lycka till med flyttningen, om du behöver något så kan du alltid komma upp till oss,kramar

    SvaraRadera