torsdag 24 februari 2011

Ligger efter...igen!

Idag hade jag räknat med att vara helt klar med tapetseringen och till och med börjat lägga golv. Dessvärre är det inte så! Har några få tapetvåder kvar att sätta, dessutom fattades en och en halv våd i köket, och det kan jag inte får förrän på måndag. Jag bestämde mig att ge mig för dagen trots att jag inte kommit så långt som jag hade tänkt, för att jag kände mig enormt trött och sliten. Tänkte att en god natts sömn skulle göra susen... imorgon blir det läget "fast forward" som gäller!

Börjar känna mig nojjig över tjänsterna jag köper av bland annat elektriker, rörmokare och snickare... Material-inköp är ju en sak... på det står ju en prislapp.... Men vad kostar ett par gubbar egentligen???... Ingen aning... Har aldrig köpt någon förut.

Jag vet att jag lovade bilder idag... Men eftersom det inte funkar hemifrån, och eftersom jag verkligen inte orkar åka till någon annan ikväll och fixa det, så får jag ha det innestående...

Idag har jag tapetserad med tapeter från helvetet!
SNYGGA! Men färg och mönster gjorde det OMÖJLIGT att få till det riktigt bra =(

Handdukstork och duschhörna har flyttat in i mitt lilla slott idag =) Blev kanon!

Elementen är åter på plats för att sprida lite värme.

Kram på er! =)

2 kommentarer: