fredag 18 februari 2011

P & S är INTE samma sak...

Idag fick jag toaletten levererad!
2 sekunder efter att DHL killen körde iväg stod jag och tittade på stolen... och börjar fundera va det är för något stack ut där bak... Men va sjuttsingen! Det är ju en sådan modell som man ansluter till avloppet som går in i väggen. Jag ska ju ha en där själva avloppsanslutningen går ner i golvet!!!
Alltså... Anslutning in i väggen = P, Anslutning i golvet = S
Naturligtvis ringde jag leverantören på stört och erkände mitt misstag! Ni måste skicka en ny med rätt anslutning! Onödiga pengar att behöva lägga på returfrakt, men vad gör man?
MEN nu när jag gick in på bygghemma.se för att se var jag hade tänkt fel... Så... där STÅR det ju för sjutton bullar att det är ett S-vattenlås på den!!! Nu fattar jag inget! Får ringa och kolla på måndag igen. Potta under sängen funka ju förr, får väl funka i värsta fall 2011 med.

Bye bye

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar