tisdag 1 februari 2011

Glatt överraskad...

blir jag faktiskt titt som tätt!
Man hör så mycket om hantverkare hit och hantverkare dit... och nog får man lite förutfattade meningar av allt man ser och hör på tv:n. MEN i mitt fall får jag allt säga har det gått FANTASTISKT BRA. Alla kommer när de säger att de ska komma, uppstår några förseningar så hör de av sig och talar om det.
T.o.m rörmokaren som sa att ha med största sannolikhet inte skulle hinna komma till mig förrän i slutet på denna vecka.... kom REDAN IDAG! =) Jag blir glad av sådant! Heja heja alla duktiga hantverkare!

I morgon har jag tagit semester från jobbet. Då ska diverse material inhandlas, och jag ska börja fräscha upp elementen. Mitt vardagsrum kommer att bli fyllt med gipsskivor, färg till element, färg till väggarna bakom element, spackel, takfärg... Ja, det får kanske räcka för en dag. Har ju inte så stort vardagsrum, så det är det som får plats.

Tjing!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar