lördag 12 februari 2011

Så lite lite kvar...

Klockan är nu 7.30 på lördagsmorgon. Jag ska bara käka lite frulle, sen beger jag mig till huset för att avverka några timmar igen. Igår körde jag ett 12 timmarspass - med resultatet att idag är min högra hand dubbelt så stor mot den vänstra... det känns i alla fall så. Svårt att skriva är det med känner jag.
Men som sagt; Det är så lite lite kvar innan jag kan gå vidare med nästa moment =)

Idag kommer 2 stycken stora starka karlar och hjälper mig med taket... Ja, IBLAND behöver jag hjälp =) Med tanke på att tiden börjar bli knapp med. Idag är det exakt 2 veckor kvar till inflyttning.

Termometern på datorn visar -14, termometern i fönstret visar -23... Jag tror på den i fönstret efter att jag stack ut näsan lite. Brrrr...Varför????

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar