torsdag 24 februari 2011

Tapetsering!

Idag har jag tapetserat för brinnande livet!
Linus rum är klart - vardagsrum klart - hall...nästan klart!
I morgon blir det kök och mitt sovrum.
Förbaskat SNYGGA tapeter är det också! Imorgon lovar jag att ta mig tid och lägga ut lite bilder med.

Det är så typiskt... Nu är man framme vid det momentet man har väntat på, det som är riktigt riktigt roligt! DÅ är man trött som f-n... och tiden är så knapp att man knappt tar sig tid att andas! Hur ska man kunna njuta av att ha kommit hit??? Men jag antar att man bearbetar allt och njuter sen... när man sitter där i soffan... tittar sig runt och tänker tillbaka på månaderna i snickarbyxorna, allt flyg och far fram o tillbaka.... Så om en vecka eller så... då ska jag ta mig en stund och tänka tillbaka på de närmaste månaderna... ge mig själv en klapp på axeln och säga "du har vart duktig Kajsa - se vad fint det blev" =)

Nu är klockan mitt i natten kompisar... Natti =)

5 kommentarer:

  1. Det blir nog gärna så att allt grundades tar lusten ur en, synd nog. Men som sagt när flytten är gjord får du njuta av resultatet. Då hoppas jag att du verkligen tar dig tid att berömma dig själv ordentligt för du är så jäkla duktig som fixat detta! Jag är grymt imponerad! (och jätte nyfiken på tapeterna ;))

    SvaraRadera
  2. Du ÄR så duktig Kajsa, du är fasen min idol du fantastiska kvinna!!! Men du MÅSTE ta dig tid att njuta sen, fråga mig, jag börjar lära mig den "hårda" vägen, fast av andra skäl.... Puss på dig!!! /Anna

    SvaraRadera
  3. "Upplagt av kajsa 15.57" ;) du måste ha vritt på dygnet på något konstigt sätt! Du är så duktig så!

    SvaraRadera
  4. Evelina! Tiderna på bloggen stämmer inte för fem öre... säkert nåt jag kan fixa i nån inställning, men har inte riktigt engagerat mig i det =)

    SvaraRadera